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Van Eck UT-3B Steering axle 260 cm insteek Frigo carrier vector UT-3B H= semirremolque frigorífico - Autoline
Vendido
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Marca: Van Eck
Modelo: UT-3B Steering axle 260 cm insteek Frigo carrier vector UT-3B H=
Año de fabricación: 2006-12
Primera matriculación: 2006-12-01
Capacidad de carga: 32.300 kg
Peso neto: 9.700 kg
Peso bruto: 42.000 kg
Ubicación: Países Bajos Veendam6564 km to "United States/Columbus"
Id. de stock del vendedor: OJ-52-NP
Fecha de publicación: 16 jul 2025
Descripción
Dimensiones totales: 13,6 m × 2,6 m × 4 m
Carrocería
Dimensiones de la carrocería: 13,45 m × 2,5 m × 2,6 m
Ejes
Marca: BPW ECO Plus
Ejes: 3
Distancia entre ejes: 8.980 mm
Eje rotatorio
Primer eje: 385/65 R22.5
Segundo eje: 385/656 R22.5
Tercer eje: 385/65 R22.5
Equipo adicional
Trampilla elevadora
Estado
Estado: usados

Información adicional — Van Eck UT-3B Steering axle 260 cm insteek Frigo carrier vector UT-3B H= semirremolque frigorífico

Español
Configuración de ejes
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/656 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 35%

Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia 2500 KG, trampilla elevadora
Marca carrocería: Unitrans 26LA1360-501
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11430 horas de funcionamiento diésel; 86 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
= Additional options and accessories =

- Rear doors

= More information =

Year of construction: 2006
Cooling: -28 °C to 28 °C
Cooling engine: diesel and electric (11430 operating hours diesel; 86 electric)

= More information =

Axle configuration
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Tyre size: 385/656 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 35%

Functional
Tail lift: Dhollandia 2500 KG, slider lift
Make of bodywork: Unitrans 26LA1360-501
Cooling engine: diesel and electric (11430 operating hours diesel; 86 electric)
Wall thickness: 50 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Jaap de Vries or Jaap de Vries for more information
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Hecktür

= Weitere Informationen =

Konstruktionsjahr: 2006
Kühlung: -28 °C bis 28 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11430 Betriebsstunden Diesel; 86 elektrisch)

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/656 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 35%

Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia 2500 KG, unterfahrbare Klappe
Marke des Aufbaus: Unitrans 26LA1360-501
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11430 Betriebsstunden Diesel; 86 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jaap de Vries oder Jaap de Vries, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/656 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 35%

Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia 2500 KG, skydelift
Karosserifabrikat: Unitrans 26LA1360-501
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11430 driftstimer diesel; 86 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Configuration essieu
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/656 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 35%

Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia 2500 KG, soupape inférieure
Marque de construction: Unitrans 26LA1360-501
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11430 heures de fonctionnement diesel; 86 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Tengelykonfiguráció
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/656 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 35%

Funkcionális
Hátsó ajtó: Dhollandia 2500 KG, onderschuifklep
Karosszéria gyártmánya: Unitrans 26LA1360-501
Hűtőmotor: dízel és elektromos (11430 üzemóra dízel; 86 elektromos)
Falvastagság: 50 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Aanvullende opties en accessoires =

- Achterdeuren
- Geisoleerd
- Kentekenbewijs
- Onderschuiflaadklep

= Bijzonderheden =

Tridec stuursysteem

= Meer informatie =

Constructiejaar: 2006
Koeling: -28 °C tot 28 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (11430 draaiuren diesel; 86 elektrisch)

= Bedrijfsinformatie =

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Prevent Internet Fraud! 


Always check our bankaccount number on our website before transferring money.
We will never ask you to complete the payment to a different bank account than the bank account number which is mentioned on our website (IBAN: NL24 RABO 0355 1886 94).
If someone asks you to transfer money to a different bank account number, please call before you transfer the money.
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= Meer informatie =

Asconfiguratie
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/656 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 35%

Functioneel
Laadklep: Dhollandia 2500 KG, onderschuifklep
Merk opbouw: Unitrans 26LA1360-501
Koelmotor: diesel en elektrisch (11430 draaiuren diesel; 86 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jaap de Vries of Jaap de Vries
Konfiguracja osi
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/656 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 35%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia 2500 KG, Winda załadowcza
Marka konstrukcji: Unitrans 26LA1360-501
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11430 godziny pracy olej napędowy; 86 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Configuração dos eixos
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/656 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 35%

Funcional
Monta-cargas: Dhollandia 2500 KG, elevação do deslizador
Marca da carroçaria: Unitrans 26LA1360-501
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11430 horas de funcionamento diesel; 86 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Конфигурация осей
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Размер шин: 385/656 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 35%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia 2500 KG, заднее выдвижное подъемное устройство
Марка кузова: Unitrans 26LA1360-501
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11430 часы работы дизельное топливо; 86 электрический)
Толщина стенки: 50 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Konfiguration av axlar
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/656 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 35%

Funktionell
Baklucka: Dhollandia 2500 KG, underschuifklep
Fabrikat av karosseri: Unitrans 26LA1360-501
Motor för kylning: diesel och el (11430 körtimmar diesel; 86 elektriska)
Väggtjocklek: 50 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra